Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

SEHAT DENGAN NGE-DANCING PLUS MINUM ISOTONIK

Music Comments Pictures

GOOGLE TRANSLATE....

Sunday, December 20, 2015

Cara Oral Sex Vagina Istri Untuk Foreplay yang Dahsyat Dan Nikmat

Image Hosted by PicturePush - Photo SharingBagi suami yang mendambakan istrinya klimaks atau mencapai puncak kenikmatan sampai menjerit kecil atau mendesah panjang berkali - kali, maka pada pemanasan atau foreplay untuk sang istri harus merangsang libido istri samapai maksimal. Salah satu cara adalah dengan menjilat dan menghisap Bibir Vagina dan clitoris berulang - ulang dari arah bawah ke atas.

Suami yang belum pernah melakukannya inilah panduannya supaya istri Anda sangat terangsang dan akan lebih agresif permainan di atas ranjang.

1. Pertama sekali anda harus megenal pasti anatomi kemaluan isteri anda di mana anda perlu tahu kedudukan klitoris atau kelentit bagi isteri anda.

2. Kemudian jika anda berniat untuk melakukan persetubuhan dengan isteri, coba tenangkan isteri anda dengan ciuman lembut dan  kelarkan bahasa cinta yang menggairahkan dan jangan biar dia tahu bahawa anda ingin menghisap kemaluannya karena wanita biasanya rasa tidak selera atau gemetar apabila mengetahui kemaluannya akan dihisap. Apabila isteri anda peka dan coba dengan godaan atau sanjungan, barulah anda terus hisap kemaluannya.

3. Cara menghisap kemaluan isteri anda adalah dengan memulai pada bahagian biji kelentit di mana anda buat bulatan pada biji kelentitnya dengan ujung lidah anda.

4. Kemudian cium , jilat dan hisap vagina dan biji kelentit isteri anda secara berirama. Cara menghisap kemaluan isteri begini ( yaitu dari bawah ke arah atas ) akan membuatkan isteri anda sangat terangsang dan rasa sangat puas.

5. Pelbagaikan irama ketika anda menghisap kemaluan isteri anda dan keluarkan sedikit bunyi ‘hmmmm’ dan sebagainya yang menunjukkan anda sangat suka melakukannya. (Pastikan anak-anak tidak tidur bersama di bilik anda )

6. Teruskan menghisap kemaluan isteri anda sehingga vagina isteri anda terangsang dengan keluar lendir bening dan bau yang khas.


Jika anda perhatikan cara menghisap kemaluan isteri di atas, sebenarnya adalah sangat mudah dilakukan dan dalam masa yang sama boleh memberi nikmat yang begitu sensasi dan hebat kepada anda dan juga isteri. Tapi mesti ingat, jangan hisap vagina isteri terlalu kuat karena bagian ini amat sensitif dan mudah cedera. Hanya berikan jilatan dan hisapan yang lembut sudah memadai.